lauantai 25. kesäkuuta 2016

Puhelinlaatua

Hei taas pitkästä aikaa!
Mulla on ollut vähän kiireitä, enkä oo saanu aikaseksi tehtyä postauksia xD
Paljon onkin ehtiny tapahtua...

1. Sain nuken
2. Sain toisen nuken
3. Elisabeth sai uuden naaman

Ja kaikkea muuta~

Kirjoitan tätä puhelimella, joten tää nyt on vähän lyhyt ja tönkkö... En pysty lisäämään kuvatekstejä, joten tässä tulee selitystä! ^^

Kokonaan mustaperuukkinen Pullip Suigintou (2014ver.) saapui minulle n.2vk sitten, ja omaa nimen Valeria :3

Hopeanharmaaperuukkinen valkosilmä(pahoittelen yhden kuvan puhelinlaatua) on MIO Pullip, väri on Fair nwn Päätin kutsua tyttöä Charloteksi, josta hänelle vääntyi lempinimi Lotte ouo Saapui 1,5vk sitte ^^

Musta-puna hiuksinen on siis tuo minun puoli vuotta vanha palleroni, Elisabeth. Olin kauan miettinyt sen naaman uusimista,  ja olen enemmän kuin tyytyväinen! ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toivon kommentteja joissa on rakentavaa palautetta mun blogista x)
Toivon myöskin että asia esitetään nätisti x3