lauantai 3. syyskuuta 2016

Vähän jäi...



Elisabeth uusilla chipeillään ja ripsillään




Moi!
Oon täällä bloggerin puolella taas pitkästä aikaa kunnon postauksen parissa.
ompa kunnon postauksesta aikaa heh ^^''


Mun piti itseasiassa jo pari viikkoa sitten tehdä postaus, mutta se vähän jäi~

Tällä kertaa oon käyny kuvaamassa teille shootin Charlotesta, aika pienen, mutta kuitenki,

nauttikaa! 

anteeksi laatu, älkää syyttäkö minua vaan bloggeria

Photoshoot: Adventure

 

 laitathan musiikin soimaan ja kelaat hitaasti :3






Jokainen kaipaa joskus pientä seikkailua, yksin oloa, ja lintujen laulua.
Rauhaa.










 Jokaisen täytyy joskus katsoa eteensä, ja nähdä asiat selkeämmin.
Mitä se meille opettaa?
Sen, että aina kaikki ei ole sitä miltä näyttää.








 Luo päivittäin edes yksi katse taivaalle.
Vaikka sataisi vettä tai lunta. Vaikka pilvet peittäisivät sen.
Vaikka aurinko paistaisi kirkkaasti.
Mitä näet?
Minä näen maailman, joka on aina avoinna.
Näen taivaankannen, joka pitää meistä huolta.









Joskus pitää olla rohkea, ja ottaa riskejä.
Vaikka olisi vaikeaa, sinun täytyy tietää,
että vapaus koittaa vielä.
 Jos maailmasi näyttää synkältä ja myrskyiseltä, myönnä se.
Mutta muista, että aina on mahdollisuus parempaan.
Ei mikään myrsky ole ikuinen.




 ----------------------------------------------------------------------------------------


Sellainen shootti tällä kertaa!

Jos vain viitsit, niin kommentoi! ^^

Se piristäisi päivääni :)




~Anni ♥




 

2 kommenttia:

Toivon kommentteja joissa on rakentavaa palautetta mun blogista x)
Toivon myöskin että asia esitetään nätisti x3