lauantai 30. huhtikuuta 2016

Ongelmia ja pienimuotoista säätöä

(Hyvin vanha siimakuva)





Hei!
Kuten ehkä joku on huomannut, viime viikolla ei tullu postausta.
Siihen on mulla ihan hyvät syyt:
a)Oli huono ilma
b)olin suurimman osan siitä viikosta kipeänä

Että näin~


Ja muuten, aloitan tarinan alusta,
ja jos sää sallii ensimmäinen osa siitä tulee ensi viikolla.
Sain nyt Candyllekin väsättyä jonkinmoisen roolin,
ja saan pian pari...En kerrokaan 8) 
Mut joo poistin ne postaukset joissa oli tarinat, ja tarinoille omattu sivu on nyt
hieman tyhjillään xc Mut toivottavasti ei kauaa x)


Ja siis, tuossa tiistaina saapui eräs postilähetys Kiinasta, mutta sain sen sitten vasta torstaina x3
 Kidutusta eiku



Kyseessä oli siis eBaysta tilattu peruukki Amskulle, joten nyt Candylläkin on
oma karvakasa lämmittämässä päätä c:

Odotatteko kuvia siitä peruukista? 8) No niitä saatte ;3


 Toi peruukki on ihan rakkaus <3 Maksoin siitä n.18 euroa sisältäen postilkulut Cx



 En nyt muista että kuka mun instagram kuvaan (jonka kyllä poistin jo)
kommentoi, että "Ihana hattarahelvetti" tai jotain sinne päin, 
niin se on kyllä ihan totta x3



Se on kyllä ihana noine korkkiruuvikiharoineen cx

Tota täytyy kyllä kuljettaessa suojata verkoilla, ettei kiharat mene pilalle x)


Eihän mulla oo varmaan muuta asiaa teille kerrottavaksi, 
moikkaa! ♥ ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toivon kommentteja joissa on rakentavaa palautetta mun blogista x)
Toivon myöskin että asia esitetään nätisti x3