perjantai 25. marraskuuta 2016

Pieni lapsi


Päivää kaikille!

Jos seuraat mua instassa, oot varmaan huomannu että mulle on 
tullu uusi lapsonen! x3

Ajattelin siis tehdä ns.tutoriaalin(en tiiä voiks tätä tutoriaaliks sanoo)
siitä, että miten Minkan toteutin.(sama juttu muissakin mun custom nukeissa)



ennen näitä vaiheita kannattaa suunnitella nuken hahmo


pölyä,pölyä, kamera tarkempi ku silmäni XD
 Ekaksihan pitää tilata nukke, ellet aijo customoida vanhaasi c;

 Sittenhän kannattaa miettiä, että millaisen peruukin haluaa nukelleen.
Ja tietysti chippien värin >w<

 Ja kun nukke on tullut, alkaa kustomointi. Kannattaa selailla esim. foorumeita ja katsoa,
mitä tähän kannattaa käyttää, ja oppia välttämään aineita jotka esim.syövyttävät muovia.

 Pitäähän se nukkekin saada kasaan, siitä löytyy hyviä tutoriaaleja 
netin maailmasta Cx

seuraavat vaiheet voi hyvinkin ohittaa
 
 Ite oon tykänny ommella nukkejeni vaatteet itse(ainakin osan niistä),
ja tämäkin tyttö sai itsetehdyn asun.

Sääretön stock-kroppa poseeraamassa (salamkakuvassa) tekemässäni mekossa pölyisen ompelukoneeni päällä :')

Peruukkiahan en ole vielä tilannut, koska no money~ :D
Tämänhetkisenä peruukkina toimii lainapertsa jonka lainasi minulle ystäväni Karoliina(ig @pinkkilieska x3)

Ja loppuun vielä pari kuvaa joita kävin tytöstä nappaamassa!





5 kommenttia:

  1. Ihana blogi <3 Haluatko käydä kurkkaamassa oman blogini?

    VastaaPoista
  2. Todella hienon näköinen tyttönen :D
    Sun postauksia on kiva lueskella!

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia!♥ olet tosi taitava kuvaaja! Liityn! P.S. olisi kiva, jos voisit käydä katsomassa blogini.

    VastaaPoista

Toivon kommentteja joissa on rakentavaa palautetta mun blogista x)
Toivon myöskin että asia esitetään nätisti x3