torstai 5. tammikuuta 2017

Mistä tää homma lähti?

Arvatkaas mitä...
Mulla on taas uusi nukke!
Okei mun pitäis ehkä hidastaa tahtia ku joka toisessa postauksessa tulee uusia lapsia D:


Pullip Dilettante ☉

Tytön nimi on tosiaan Leya(Leija) :3
Ostin hänet mun kaverilta käytettynä joulun jälkeen, kiitokset hänelle!
Leya on siis Pullip Dilettante.

Ajattelin tässä vuoden vaihteen kunniaksi kertoa vähän miten mun nukkeilu alkoi...
nauttikaa hei muuten näiden ekojen kuvien kauniista laadusta XD

 


27.7.2015 Amora saapui meille. Tosin silloisella nimellä Yuri tytön mallin mukaan. (Pullip Yuri)
Myöhemmin syksyllä vaihdoin tytön nimen ja persoonan.

Olin tosiaan keväällä katsellut nukkejani Karoliinan (ig @pinkkilieska),
joka oli löytänyt nuket Momion kautta.
Innostuin siitä kanssa ja siinä sitten kesällä sainkin ensimmäisen nukkeni.

Siinä sitten kerkesi tulla syksy, ja sitten talvi. Amora näyttikin jo joulukuussa tältä.
kuva ei ole joulukuulta, joulukuulta on säästynyt jotain hyvin kaunista

Helmikuussa(2016) ostin Elisabethin. Ensimmäinen custom tosiaan oli hyvin kaunis


Kaunis naama hänellä, eikö vain?

Nyt olemme päässeet tähän pisteeseen:


Ero on huomattava :D


Pääsiäisenä ostin Candyn...


Nykyään tyttö tunnetaan Lunana c:


Nuket kyllä muuttuu, pakko myöntää :D

Sitten kun toukokuussa tuli mun synttärit, tuli myös Valeria :3


Tuo peruukkihan ei hänen päässään majaile, mutta uuden kanssa ei ole kuvaa~

Kun mulla oli jäänyt ylimääräistä rahaa, ostin Charloten kesäkuussa, tyttö kylläkin muuttui syys-lokakuussa Veronicaksi 83





Elokuun lopulla saapui Pernilla, joka ei(onneksi) ole muuttanut persoonaansa :D


Päärynällä on nykyään Valerian peruukki (;


Dal Full Custom ♣♦♥♠


Pernillan jälkeen saapui Minka, joka on tosin niin kesken etten ole kuvannut sitä paljoakaan >w<


Lokakuun puolivälissä siis sain Minka-chanin x33


Pullip Dilettante ☉

Ja sitten on vielä Leya owo


Amorahan ei näytä siis enää tuolta, olen poistanut nuo custom huuletkin kuten bannerista huomaa.

Muuttelen mun nukkeja aika usein, ja varmaan seuraavassa postauksessa jokin on muuttunut,
joten varautukaa :D

Noh, höpöttelen liikaa joten ensi postaukseen!



3 kommenttia:

Toivon kommentteja joissa on rakentavaa palautetta mun blogista x)
Toivon myöskin että asia esitetään nätisti x3